2000’lerde Norveç’ten çıkan en büyük bütçeli yapımlardan biri. Kadrosunda Gérard Depardieu, Maria Bonnevie, Christopher Eccleston ve Mads Mikkelsen’i bulunduran I Am Dina, sevdiği şeylerden kendini sürekli uzaklaştıran genç Dina’nın öyküsü.