I'm Frankelda
19. yüzyılda azimli bir Meksikalı yazar olan Frankelda, hakkında yazdığı canavarlarla yüzleşmek için bilinçaltında bir yolculuğa çıkar. Dertli bir prensin rehberliğinde, çok geç olmadan gerçeklik ile kurmaca arasında dengeyi yeniden tesis etmesi gerekir.
Guillermo Del Toro’nun şatafatlı dünyalarıyla Tim Burton’ın dışlanmış karakterlerle dolu melankolik sinemasını harmanlayan I Am Frankelda, Meksika yapımı ilk uzun metrajlı stop-motion olma özelliği taşıyor.