2000’lerin başında Milano’nun zengin ailelerinden birinin reisi Edoardo Sr. ölür ve aile şirketini oğlu Tancredi ile torunu Edoardo Jr.‘a bırakır. Tancredi’nin Rus eşi Emma’nın yasak bir ilişkiye başlamasıyla ailenin kontrollü görüntüsünün altındaki gerginlikler su yüzüne çıkar.
Luca Guadagnino Benim Adım Aşk ile 1950’lerin klasik melodramlarının zamana meydan okuyan enerjisinden faydalanarak zarif, şaşaalı ve duygusal bir filme imza atıyor. Bu film için hem İtalyanca hem de Rusça öğrenen Tilda Swinton, her zamanki gibi seyirciyi kendine hayran bırakıyor.