I Am Not Madame Bovary
Li Xuelian ve kocası, devletin bekarlar için ayırdığı dairelerden alabilmek için boşanırlar. Kocasının birkaç ay sonra başkasıyla evlendiğini öğrenen Li öfkeden deliye döner ve dava açar. Verdiği mücadele, Pekin hükümetinin en üst mevkilerine kadar ulaşır.