James Baldwin’in eserine benzersiz bir şekilde yaklaşan Raoul Peck, Baldwin’in bitiremediği romanını belgesel sinemaya uyarlamıştı. Amerika’daki ırk sorununa dair bu radikal anlatı, Baldwin’in dostları Martin Luther King Jr., Malcolm X ve Medgar Evers’ın yaşamlarını ve suikastlerini aktarıyor.
Amerika’daki ırk ilişkilerinin sinir bozan tarihini ele alan James Baldwin’in zihnine sert bir dalış yapıyoruz. Raoul Peck’in ödüllü filmi, Baldwin’in yarım kalmış romanını, arşiv görüntüleri, röportajlar ve Samuel L. Jackson’ın sesi aracılığıyla ta bugünlere uzanan, acıklı bir tasvire dönüştürüyor.