I Am Twenty
Ilych’s Gate’ten sonra, (Khrushche bunu “ahlaki olarak iğrenç” olarak isimlendirir!) büyük Sovyet yönetmeni Marlen Khutsiyev, kuşak portresini I am Twenty filmi içinde yeniden kurguladı. Fransız Yeni Dalga hissi veren film “Khrushchev Çözülmesi” döneminin endişesini ve kaygısını yakalıyor.