Ölmek isteyen Henri Boulanger girişimlerinde başarılı olamayınca kendisini öldürmesi için bir kiralık katil tutar. Öldürülmeyi beklerken ilk kez viski içmek gibi bir hataya düşer ve bu sırada tanıştığı bir kadına aşık olur.
Fransız yıldız Jean-Pierre Léaud, Aki Kaurismäki’yle çektiği ilk filminde yönetmenin ciddiyetle komediyi harmanlayan eşsiz üslubu için biçilmiş kaftan olduğunu kanıtlıyor. Absürt ve varoluşçu yaklaşımıyla Londra’da geçen film, İngiltere’nin 80’ler sonundaki atmosferine dışarıdan bir bakış atıyor.