Paris’teki bir laboratuvarda kesik bir el, kötü kaderinden kaçıp ait olduğu bedeni aramaya koyulur. Pizzacı Naoufel’e kavuşmak için tehlikeli bir şehirde dolanır. Naoufel ve aşık olduğu kütüphaneci Gabrielle’e dair anıları, ait olduğu bedenden neden ayrıldığını öğrenmesini sağlayacaktır.