Yolculuğu acımasızca yarıda kesilen İtalyan sanatçı Pippa Bacca’nın anısına çekilen Simone Manetti imzalı belgesel, kadına yönelik şiddetin hüküm sürdüğü bir dünyada sanat yapmanın imkanını sorguluyor. Bacca’nın çalışmalarının barışçıllığını yansıtan film, kuvvetli bir değişim çağrısı yapıyor.