Brezilya, 1971. Askeri diktatörlüğün baskıları artarken, beş çocuk annesi Eunice Paiva, kocasının rejim tarafından kaçırılmasından sonra hayatını baştan kurmak zorunda kalır. Soruları cevapsız kalırken, çocuklarını bir korku ve belirsizlik ikliminde büyütür.