Trans oyuncu ve yönetmen Julia Katharine, yaşamına dair upuzun bir söyleşiyi andıran belgeselde, uykusuzluk çektiği geceleri izleyiciye anlattığı hikayelerle atlatıyor. Çocukluğu, aşkları, arzuları, karşı koyamadığı dürtüleri ve sinema tutkusuna dair hikayeler gecenin boşluğunu dolduruyor.