İbo ve Nazlı birbirlerini sevmektedir. Fakat Nazlı’nın babası, kızının fakir bir adamla evlenmesine izin vermez. Başlık parası olarak İbo’nun ödeyemeyeceği bir miktar ister. Bunun üzerine Nazlı, İbo’ya kaçar. Fakat ne yapacaklarını bilmediklerinden hemen yakalanırlar.