İdea
Kemal şehrin dışında, karanlık bir iş adamına ait boş bir villada bekçilik yapar. Bir gece, ara sıra şehre gidip geldiği otobüste, yüzünü göremediği birinin bıraktığı İDEA adında bir kitap bulur. O geceden sonra Kemal’in hayatı asla anlayamadığı şekilde cehenneme dönmeye başlar.