Iguana Tokyo
Dünyanın en gelişmiş şehirlerinden birindeki sıradan bir aile iki farklı dünyada yaşamaya başlarsa ne olur? Gerçekle fantezi arasındaki ince çizgi bulanıklaşmaya başladığında, bir bilgisayar oyunu yaşadığınız alanı kontrol edip gerçek hayatınızı yeniden tanımladığında ne olur?