Locarno’da Altın Leopar kazanan Krzysztof Zanussi, keskin şair hassasiyetini, komünizm altında kendilerine bir amaç bulmaya çalışan Polonyalıların hayatına yansıtıyor. Aşkın ve fizik kurallarının vaatleri ve zorlukları, bu hareketli ve izlenimci filmi baştan sonra sürüklüyor.