Hong Sang-soo aşk, kayıp ve hayatla sanatın imkanları meselelerine eğilirken, sadeliğiyle seyirciyi gafil avlayan yaratıcı bir üçlemeye imza atıyor. Modern çağda flörtü resmeden filmde Isabelle Huppert tam üç farklı rol üstleniyor!