Osman, anadili Kürtçeyi anlayıp konuşamayan, ikinci dili Türkçeyi de konuşup anlamayan biridir. Bu yüzden iletişim kurmakta zorluk çeker ve iki işi aynı anda yapamaz hale gelir. Oto tamirciliği yapan Osman’ın hayatı, bir müşterisinin onu bu sorundan kurtarabileceğini söylemesiyle değişmeye başlar.