Frankfurt, 1974. Bir belgesel ekibi sokaklardaki gösterileri, karnaval coşkusunu ve Sosyal Demokrat Parti kongresindeki tartışmaları kayda alır. Bu görüntülere, farklı görünen iki kadının hikayesi eşlik eder. Biri erkekleri baştan çıkarıp mallarını çalar. Diğeriyse Doğu Bloku’ndan bir casustur.