Christian şehir dışında bir süpermarkette işe girer. Deneme süresi boyunca içki reyonunda çalışan Bruno’dan işin inceliklerini öğrenecektir. Kendini eski arkadaşlarından ve geride bıraktığı sorunlu hayatından uzak tutmaya çalışan Christian, tatlı reyonundaki Marion’a âşık olur.
İki usta oyuncu Franz Rogowski ve Sandra Hüller (Toni Erdmann), Thomas Stuber’in bir işyerinde geçen filminde zarif ve buruk bir gönül ilişkisine giriyor. Uzun koridorlar ve iş makinelerinin gürültüsü arasında ortaya çıkan şefkat ve yoldaşlık, mavi yakalı dünyasının monotonluğunu hafifletiyor.