Ayşe Polat’ın Cumartesi Anneleri’nden ilhamla çektiği Kör Noktada, gerilim ile politik alegoriyi ustalıkla birleştiriyor. Gözetlenme hissinin bunaltıcılığını resmeden yönetmen, hayatımızı şekillendiren görünmez güçleri gözler önüne sererek kontrol ve korkuya dair bir hayalet hikayesi yaratıyor.