Kocası ve küçük oğlu bombalı bir saldırıya kurban giden Katja’nın yaşamı altüst olur. Polis, saldırıdan genç bir Neonazi çiftin sorumlu olduğunu düşünse de, tutuklanmalarına yetecek kadar kanıta ulaşamaz. Bu yüzden Katja, dizginleri eline almak zorunda kalır.
Diane Kruger (Soysuzlar Çetesi), Altın Küre kazanan bu gerilim yüklü öyküdeki güçlü performansıyla Cannes’da En İyi Kadın Oyuncu ödülünü aldı. Fatih Akın, yaşanmış bir olaydan yola çıkıyor ve son derece sürükleyici bir kurguyla, Almanya’daki ırkçı saldırıların yok ettiği hayatları anlatıyor.