Patrick Wang, dağıtımını kendi üstlendiği, hem yazıp hem de yönettiği bu etkileyici çıkış filmiyle Amerikan bağımsız sinemasında derin bir iz bıraktı. Kayıp, yas ve aile olmak üzerine derinden hissedilen bir öykü.