1960’ların başlarında Hong Kong’da, daracık merdivenlerden geçilen bitişik dairelerde yaşayan iki komşu, Bay Chow ve Bayan Chan, ne zaman karşılaşsalar birbirlerine karşı nazik ve mesafelidirler. Ta ki bir gün, aralarında ortak bir nokta olduğunu keşfedene kadar.