In the Soup
Steve Buscemi, Seymour Cassel ve Jim Jarmusch gibi isimlerin yer aldığı muhteşem bir kadroya sahip bu Amerikan bağımsız klasiği, 80’li yılların New York’unun ruhunu yansıtıyor. Sundance’te Jüri Büyük Ödülü’nü aldıktan sonra uzun süre bulunamayan filmi yenilenmiş kopyasıyla izleyin.