İkiz kardeşler Jeanne ve Simon annelerinin vasiyetini dinlemek için notere giderler. Bir erkek kardeşlerinin olduğunu ve babalarının hâlâ yaşadığını öğrenip şaşkına dönerler. Gittikleri isimsiz Orta Doğu ülkesinde, ailelerinin kaderini bölgedeki çatışmaların belirlediği gerçeğiyle yüzleşeceklerdir.