İndianara
Devrimci Indianara, çetesiyle birlikte Brezilya’daki trans bireylerin kurtuluşu adına mücadele etmektedir. Mensubu olduğu siyasi partinin saldırılarıyla ve totaliter rejimin yükselişiyle karşı karşıya kalan Indianara, ellisine merdiven dayasa da son bir direniş eylemi için harekete geçer.
Bu gözleme dayalı etkileyici belgesel, günümüz LGBT+ topluluklarının mücadeleci yönüne odaklanıyor. Gerilla tarzında çekilen ve Brezilya devlet başkanı Jair Bolsonaro’nun seçimlerdeki yükselişini takip eden Indianara, dışlanmış insanların yakın geleceğine dair önemli sorular yöneltiyor.