Infini
Filmde, seçkin ve alanında uzman kişilerden oluşan bir arama kurtarma timinin, dünya dışındaki bir maden tesisinde meydana gelen biyolojik felaketten sağ çıkmayı başarabilen tek kişi olan Whit Carmichael’ı kurtarmak için düzenlediği operasyonun hikâyesi anlatılıyor.