Ingeborg Bachmann ve Max Frisch 1958’de Paris’te ilk kez bir araya geldiklerinde ikisi de edebiyat dünyasının yıldızları arasındaydı. Sonraki dört yıl boyunca büyük bir aşk yaşayıp Zürih ile Roma arasında açık bir ilişki yürüttüler.
Beğeniyle karşılanan Hannah Arendt ve Rosa Luxemburg portrelerinin ardından, Margarethe von Trotta, 20. yüzyılın en büyük düşünürlerinden biri olan Ingeborg Bachmann’a yöneldi. Ünlü yazarın hem kalbinin hem de zihninin derinlerine inen filmde Vicky Krieps muazzam bir performans sergiliyor.