Ormanın derinlerindeki gizemli bir kız yatılı okulunda bir grup genç kız, bir tabutun başında toplanır. Bu tabuttan çıkan yeni öğrenci Iris, çok az yetişkinin olduğu bu okulda kendini bale derslerinin ve tuhaf ritüellerin ortasında bulur. Fakat Iris’in okulun dışındakileri keşfetmesi yasaktır.