Her şeyden şikayetçi olan, bıkkın folk müzisyeni Llewyn Davis, yeteneğinin fark edilmesi için son kez şansını dener. Arka planda New York’un 60’lı yıllardaki en sert kışlarından biri yaşanırken, pek çok yeni folk yıldızı çıkaran Greenwich Village onun için umut kapısı olur.
Coen Kardeşler’e Cannes’da Jüri Büyük Ödülü kazandıran Sen Şarkılarını Söyle, onların özgün karakter yaratma beceresini kanıtlayan, yer yer trajikomik bir öyküye sahip. Melankolik bir karaktere hayat veren Oscar Isaac’la birlikte, 60’larda New York’ta yeniden doğan folk müzik de başrolde.