İlk dönem belgesellerinden bu yana insan hakları ihlallerini ve izole edilen insanların psikolojik travmalarını tasvir eden Hüseyin Karabey, Melih Cevdet Anday’ın oyunundan uyarladığı bu filmde, kapalı mekanda, baskıcı devlet mekanizmalarının bireylerin hayatlarına yansımalarını kadrajına alıyor.