Uykusuzluk hastası bir dedektif, Alaska’nın sakin bir kasabasında öldürülen genç bir kızın cinayetini araştırırken ana şüpheliyle tehlikeli bir kedi-fare oyununa girer. Oyunda kalabilmek için zihninin dengesizliğine üstün gelmek zorundadır.