Usta sinemacı Chor Yuen bir yandan sanat sinemasına bir yandan da B tipi istismar filmlerine göz kırparak sıradışı bir başyapıta imza atıyor. Bir intikam öyküsüyle wuxia melodramlarını birleştiren film, zoraki seks işçiliğine getirdiği sert eleştiriyle Mizoguchi filmlerini andırıyor.