Efsanevi belgeselci Albert Maysles (87), uzun yıllardır New York moda sahnesini kasıp kavuran stil ikonu Iris Apfel’in (93) portresini çiziyor. Moda, sanat ve insanlara duyduğu tutkuyla herkesi büyüleyen Apfel, hayat gibi giyinmenin de bir deneyden ibaret olduğunu hatırlatıyor.
Büyüleyici moda ikonu Iris Apfel’in portresini çizen bu belgesel, 1970’lerde kardeşiyle yarattığı cinéma vérité eserleriyle tanınan efsanevi sinemacı Albert Maysles’in imzasını taşıyor. Kanye West de belgeselde boy gösteren isimler arasında.