Irma Vep
Olivier Assayas’ın Fransız film endüstrisine dair bu iğneleyici filminde, efsanevi Maggie Cheung lateks kıyafetler içinde gizemli bir femme fatale rolünde. Fransız sinemasının farklı dönemlerine göndermelerle dolu filmin bir diğer yıldızı da Jean-Pierre Léaud.