Cannes’da ilk gösterildiği andan itibaren tartışmalar koparan, Vincent Cassel ve Monica Bellucci’li Dönüş Yok, Gaspar Noé isminin yarattığı tekinsiz çağrışımlarda büyük pay sahibi. Sondan başa doğru ilerleyen bu saldırgan, kışkırtıcı, hatta yer yer zalim öykü, kesinlikle her bünyeye göre değil!