Ish
12 yaşındaki yakın arkadaşlar Ish ve Maram, sarsıcı bir polis aramasının ardından dostluklarını korumaya çalışır. Olayın etkisi büyüdükçe, iki çocuk nasıl erkeklere dönüşmekte olduklarını anlamaya çalışır.
Luton’daki yaşamın ritmine kulak veren Imran Perretta, derinlikli ilk filminde her yaştan Müslüman erkeğin gündelik mücadelelerini masaya yatırıyor. Irkçı polis uygulamalarının beslediği korku ikliminde, çocukluktan ergenliğe geçiş yürek burkan bir aciliyet kazanıyor.