Yeni bir yuva bulma umuduyla Filistin’den kaçan Elia Suleiman, Filistin’in de arkasından geldiğini fark eder. Yeni bir hayat hayali, bir talihsizlikler silsilesine dönüşür: Paris’ten New York’a, nereye giderse gitsin, memleketini hatırlatan bir şey mutlaka karşısına çıkar.
Filistinli yönetmen ve yazar Elia Suleiman, tüm şıklığı ve ciddiyetiyle "devlet"in anlamını keskin bir dille ele alıyor. Absürt olduğu kadar büyüleyici günlük sahnelerle örülü film, Nasıra’dan Paris’e ve New York’a uzanıyor. Gael García Bernal ise son derece komik, ufak bir rolle sürpriz yapıyor.