Kısa süre önce işten çıkarılan işe alım uzmanı Angie, iş arayan yerel göçmenlere hizmet vermek için kendi evinde bir ajans kurmaya karar verir. Ancak ucuz işgücü ve sömürü dünyasına adım attıkça işini ayakta tutmak için bazı can sıkıcı tavizler vermek zorunda kalır.