Jackie
1963’teki Kennedy suikastinin ardından First Lady Jackie Kennedy, kameralar karşısında metanetini korur. Fakat Life dergisine röportaj vermeye hazırlanırken bu kayıpla ve korkunç sonuçlarıyla başa çıkmakta zorlanır.
Pablo Larraín’in Kennedy suikastının ardından yaşananlara eğildiği hassas filminde tarih ve mitler iç içe geçiyor. Natalie Portman’ın sarsıcı performansıyla güçlenen Jackie, yas, sorumluluk ve miras temalarına yepyeni bir bakış getirerek Hollywood’un biyografi kurallarının dışına çıkıyor.