Jacky in the Kingdom of Women
Bubunne Demokratik Halk Cumhuriyeti’nde iktidar kadınların elindedir. Erkeklerin örtünüp ev işleriyle uğraştığı ülkeyi yöneten kadınlar asayişten de sorumludur. Genç bir adam olan Jacky, generalin kızının kendine bir eş seçeceği baloya hazırlanırken, şanslı adayın kendisi olacağını hayal etmektedir.