Jaggi
Pencap yapımı bu bağımsız film, ekibinin sinema tutkusunu gözler önüne seriyor. Ramnish Chaudhary’nin yürek burkan başrol performansıyla Anmol Sidhu’nun çıkış filmi Jaggi, toksik erkekliği ve Pencap’ın klişe maçoluğunu ekrana yansıtıyor.