Jane Birkin, 40 yaşına merdiven dayadığı günlerde Agnès Varda ile kariyeri üzerine sohbet ediyor. Samimi röportajlara eşlik eden film sahneleri, Birkin’in farklı yüzlerini perdeye taşıyor: İlham perisi Jane, Calamity Jane, Tarzan’ın aşkı Jane ve Jeanne d’Arc.
Jane Birkin, 40 yaşına girmeden hemen önce, Agnès Varda ile nostaljik bir yolculuğa çıktı. Birbirinden güzel manzaralar, bukalemun gibi değişen görünümler ve Paris’teki evinin görkemli dekorasyonuyla Birkin, ilham perisi olmanın eşsiz keyfini anlatıyor.