Veysel garson olarak çalıştığı gazinodaki şarkıcı Başak’a deliler gibi âşıktır. Bir gece gazinoya eğlenmeye gelen Japon elektronik mühendisi gazino çıkışı saldırıya uğrar. Mühendisi baygın bulan Veysel adamı evine getirir ve iyileşene kadar ona bakar.