Toskana güneşinin altında nazik ve düşünceli tavırlarıyla boy gösteren George Clooney, Noah Baumbach’ın film yıldızı olmaya dair bu zarif hikayesine hoşluk katıyor. Laura Dern ve Adam Sandler’in muhteşem komedi performanslarıyla Fellini’nin işlerini andıran bir film.