Jeanne du Barry
Kültüre ve zevke düşkün bir halkın kızı olan Jeanne, cazibesini ve zekâsını sosyete basamaklarını birer birer tırmanmak için kullanır. Onunla hayatın tadını bulan ve âşık olan Kral XV. Louis’nin gözdesi olur. Versay’a gelişi skandal yaratır.