Jethica
Pete Ohs, mizah yüklü bir korku hikayesinde erkek takıntısı ve sınır tanımazlığını alaya alıyor. New Mexico’nun tozlu yolları ve ıssız çölleri, solgun kış güneşi altında yaşanan bu tuhaf karşılaşmaya ürkütücü fonu haline geliyor.