Sırtında tüfeğiyle kendine kucak açan doğaya sığınan Jîn, hem savaştan hem de ataerkiden kaçmaya çalışan genç bir gerillanın hikayesini anlatıyor. Reha Erdem’den şiirsel, acımasız ve vahşi doğayla iç içe bir masal.