Jobe'z World
Jobe adında orta yaşlı ve gizemli bir patenci, günlerini şehirdeki tuhaf tiplere uyuşturucu satarak geçirmektedir. En sevdiği oyuncuya özel bir sipariş teslim edince heyecandan ne yapacağını bilemez. Ama heyecan verici tanışıklık kısa sürede komik ve kabus gibi bir felakete dönüşür.
Michael M. Bilandic’in tuhaf tiplemelerle dolu kaotik komedisi, görüntü yönetmeni Sean Price Williams’ın puslu kareleri ve Paul Grimstad imzalı harika bir lo-fi soundtrack’e sahip. Jason Grisel ve Theodore Bouloukos’la New York gecelerinde uyku kaçıracak bir yolculuk.