Joe
15 yaşındaki bir genç, eski bir mahkum olan Joe’nun yanında, yaşı ilerlemiş bir grup orman işçisiyle çalışmaya başlar. Joe, çocuğa hem işi hem de hayatı öğretir. Onun alkolik babasının evde çıkardığı sorunları öğrendiğindeyse, kendini bu meseleye karışmaktan alıkoyamaz.
Amerikan bağımsız sinemasının en heyecan verici isimlerinden biri olarak kariyerine başlayan David Gordon Green, Joe ile ilk filmlerindeki yalın ve güçlü anlatıma dönüyor. Güney Gotiği türündeki bu öyküde, kusursuz bir Nicolas Cage performansına genç yıldız Tye Sheridan harika eşlik ediyor.